Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
A140191A14   Seminari Secretaris/es de centres d'Educació Infantil i Primària
2021-2022   Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària
  
   19/10/2021 - 17/5/2022 (15 hores) de 17:30h a 19:30h
   CRP del Vallès Oriental II
   Nou, 34 1r. (Montmeló) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Vallès Oriental II
  
  
  
Inscripció   13/09/2021 - 26/09/2021
  
Descripció i   Metodologia:   Curs virtual o presencial (dependent de les directrius del Departament pel curs
2021/2022)
Aquesta formació va adreçada a les secretàries i secretaris que vulguin actualitzar-se i
formar-se sobre la gestió que comporta el càrrec de secretari/a de centre docent.
Les persones assistents rebran el material de suport per correu electrònic i/o drive
  
Objectius   1. Establir bones pràctiques de gestió administrativa i acadèmica al
centre docent.
2. Aprofundir els les principals tasques de la secretaria d’un centre a través d'Esfer@
3. Millorar en l’elaboració d’actes, certificacions, oficis i altres tipus de document
administratiu.
4. Vetllar per una transparent i acurada gestió econòmica del centres.
5. Millorar la gestió de custòdies d’expedients acadèmics, historials acadèmics, informes
d’avaluació i altres documents de caràcter administratiu o pedagògic.
6.- Aprofundir en la gestió de les beques que el centre actua com a intermediari.
7.- Altres, si s’escau.
  
Continguts   1a sessió GESTIÓ ACADÈMICO-ADMINISTRATIVA
.Actes claustre i consell escolar
.Certificacions i oficis
.Registre d’entrades i sortides
.Informes d’avaluació parcial
2a sessió GESTIÓ ECONÒMICA 1
.Liquidació exercici econòmic
.Control d’ingressos
.Facturació i arxiu
.Factures electròniques
.Declaracions a Hisenda (347,111...)
.Romanents
3a sessió GESTIÓ ECONÒMICA 2 - 18/01/2022
.Elaboració i gestió del .Pressupost
.Validació dels Serveis .Territorials (actes arqueig, extractes, certificacions de caixa...)
.Contractació
.Donacions i/o subvencions AFA, .Ajuntaments i altres.
4a sessió GESTIÓ ACADÈMICO-ADMINISTRATIVA 2
.Custòdies d’expedients acadèmics i arxiu
.Baixes d’alumnat
.Preinscripció
.Actes d’avaluació
.Gestió d’autoritzacions familiars (imatge, publicacions, xarxes, sortir sols dels centres,
sortides, colònies....)
5a sessió GESTIÓ ACADÈMICO-ADMINISTRATIVA 3
.Avaluació final
.Matrícula d’alumnat
.Tancament i arxiu dels llibres d’actes
.Resolucions d’aprovació de documents
.Gestió administrativa de la documentació de centre (PEC, NOFC, Pla TAC, PGA, Memòria Anual, etc)
  
Formador/a   Francesc Xavier Rosell
  
Avaluació   Satisfacció de les persones assistents en relació a l'activitat.
Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat.
Definició de les línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals/grupals en relació a l'aprofitament i transferència immediata.
  
Persones  destinatàries   Persones destinatàries Secretàries i secretaris de centres d’educació infantil i primària del Vallès Oriental de titularitat del Departament d’Educació.
  
E-mail   crp-montmelo@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   19/10/2021   1730   1930 
 Sessió 2   dimarts   09/11/2021   1730   1930 
 Sessió 3   dimarts   18/01/2022   1730   1930 
 Sessió 4   dimarts   08/03/2022   1730   1930 
 Sessió 5   dimarts   17/05/2022   1730   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent